Sidecore-logga-40x10-1-0-2.png
Hem Tjänster Kunder Om oss Kontakt
header3-3.gif

Företagets krav

  • Bra verksamhetsstöd
  • Enkelt för medarbetarna
  • Kostnadseffektivt
  • Pålitliga leverantörer

Företagets utmaningar

  • Inte kärnverksamhet
  • Ingen naturlig plats i organisationen
  • Verksamhetens ledning är en ”udda” kompetens utan karriärvägar
  • Ofta inte en heltidstjänst
  • Begränsad kunskap inom området med svårigheter till erfarenhetsutbyte

Vår tjänst

Sidecore kan tillhandahålla en Service Manager som på kundens uppdrag hanterar hela serviceleveransen. Dvs ser till att:

  • Rätt leverantörsavtal finns och hålls uppdaterade
  • Kvalitetsnivån motsvarar företagets och medarbetarnas krav
  • Kostnaderna hålls på rätt nivå
  • Policys, rutiner och processer tas fram och hålls uppdaterade
  • Best practice finns på plats
  • Ledningen förses med kunskap inom området
  • Förbättringsförslag tas fram och förbättringar implementeras

Service Managern är kundens resurs och representerar kunden vid kravställning och styrning av leverantören. Våra Service Managers är helt leverantörsoberoende.

Framtidens resa i enkelhetens tecken

Förenkla din reseadministration. Läs Lambros Andréassons krönika i marsnumret av tidningen Affärsresor.

Ledare
Hela tidningen

Reseadministration -
en kvarleva från forntiden

paperwork.gifLäs Lambros Andréassons krönika i augustinumret av tidningen Affärsresor.

Krönikan
Hela tidningen

Vad tycker du?

Åtta snabba frågor om din resehantering. Svara på vår webb-enkät som tar teEnkaet2.pngmpen på reseadministration.

Klicka här för att bidra med dina synpunkter (anonymt).

Se resultatet live här.

Goda råd till kloka företagare

I en tid med kostnadsfokus ökar intresset för hur man kan räkna hem både tid, miljö och pengar. Men hur?

Läs Lambros Andréassons ledare.

Läs mer

Sök

Skriv in det du vill söka efter här